Besøg på siden:

Indmeldelse:

Københavns Postseniorer                                Telefon.: 51809996.   

Peter Ipsens Allé 25   

2400 København NV                                              Email: info@postseniorer.dk 


Kære medlemmer.


Jeg viderebringer lige et lille suk fra vores kasserer. Det er nemlig sådan, at der p.t. er seks medlemmer, der har indbetalt kontingent for 2025, men som ikke har givet nogen som helst oplysninger om, hvem de er.


Så Gert står altså med 6 indbetalte kontingenter, som han ikke kan kæde sammen med et medlem.


Det er virkelig uheldigt, for vi risikerer at udmelde folk, selv om de har betalt, og det er en rigtig kedelig situation. Derfor: Vær omhyggelige, når I sender kontingentet til betaling i Jeres bank. Sørg for at angive medlemsnummeret og navn - og gerne også adresse.

Så risikerer I ikke at blive slettet ved en fejl.
Til alle dem, der har betalt:

Tjek venligst, om I har husket at angive de nødvendige oplysninger, og kontakt evt. Gert, hvis I har mistanke om, at I er én af de seks, som har betalt fuldkommen anonymt.


Tak på forhånd - og glædelig jul samt godt nytår til Jer og Jeres kære.

Jeg takker og bukker på forhånd ;-)
Mvh Gert.



Ændring til betaling af kontingent

 

Dette kommer til at berøre alle medlemmer i foreningen, også selv om man ikke har en konto i Danske Bank og kontingentet bliver trukket automatisk.

 

Danske Bank har nemlig besluttet at nedlægge Interessekontoret ved udgangen af året, og det betyder, at alle fremover er nødt til selv at betale kontingentet ved hjælp af et indbetalingskort.

 

Samtidig er vi også nødt til at overgå til, at alle betaler kontingent for ét år ad gangen. Dette for at undgå den voldsomme udgift til porto, der er ved at udsende ekstra breve til samtlige medlemmer. Det er også for at undgå den voldsomme administrationsopgave, som nu bliver lagt over på os, når Interessekontoret lukker.

 

Ligeledes vil vi også gerne holde porto-udgifterne nede ved i fremtiden at sende indbetalingskortet sammen med nyhedsbrevet, der kommer hver sommer.          Derfor vil det første indbetalingskort, som vi sender ud omkring månedsskiftet november/december i år, være på 210,- kr.                                                               Det dækker kontingentet for perioden 1. januar 2025 – 31. juli 2025 (7 måneder). 


Sammen med nyhedsbrevet, som kommer sommeren 2025, vil vi så sende et nyt indbetalingskort på 360,- kr., der dækker et års kontingent fra august 2025 til juli 2026.

 

Der er altså ikke tale om en stigning i kontingentet, og vi håber, at alle stadig vil bakke op om vores hyggelige forening, selv om det bliver lidt mere besværligt at betale kontingent i fremtiden.

 

På bestyrelsens vegne

Carsten Majgaard.